Nové modely Harley-Davidson 2016

FilipT, foto: TZ H-D 24.8.2015

fotka

Vyšší výkon a temnější styl, to je hlavní téma právě představených novinek H-D pro příští sezónu. A co je pro příští rok zásadně nového? Jsou to nové Sportstery Iron 883 a Forty Eight, dále cruisery série S s motory Twin Cam 110s, a nakonec nová Road Glide Ultra.

Road Glide Ultra

Opět se vrací na scénu výrazný cesťák se zadním kufrem po vzoru Ultra Glide a větším plexištítem než má klasický model Road Glide. Novinka je ještě stylovější, vyznačuje se neskutečnou aerodynamikou a ergonomií pro jezdce i spolujezdce. Rozhodně nelze popřít inspiraci čerpající z Projektu RUSHMORE. Poháněna neutuchajícím výkonem motoru Twin-Cooled™ High Output Twin Cam 103™, nová Road Glide Ultra překoná i ta nejnáročnější očekávání, která by kdo na touringy měl.

Heritage Softail Classic

Mírná inovace v mezích tradice, i zde přichází výkonnější motor High Output Twin Cam 103 a elektronický tempomat již ve standardu. Model má také zesílené držáky brašen. Kombinace nostalgického stylu s moderním výkonem! Model Heritage Softail Classic vás rozhodně v roce 2016 zaujme novým vzhledem.

Dark Custom - Iron 883™ a Forty-Eight

Oba modely mají nové přední i zadní odpružení a pohodlnější sedlo s luxusnějším potahem. Nové nitrogenové kazetové tlumiče slibují lepší tlumení i odskok a hlavně jistější vedení při silném brzdění. Obsahují také větší pístky i vylepšený olej. Zadní odpružení se nastavuje pomocí klíče schovaného pod sedlem. Nitrogenové tlumiče velmi dobře odolávají odvětrávání oleje a jsou vybaveny vnitřními ventily, písty o velikosti 36 mm.

Inspirace modelu Iron 883 jasně čerpaná z garážových bobberů minulosti i současnosti, nový model je očesaný a záměrně syrový a drsný. Useknuté blatníky, černá hnací jednotka a výfuky, dragsterová řídítka a sólo sedlo evokují drsnost postranních městských uliček. Barvy i lak u modelu Iron 883 byly vybrány tak, aby co nejlépe skryly prach a špínu městského prostředí.

"Má vize byla ta, že stroj bude lépe vypadat s trochou špíny a patiny,” říká Dais Nagao, Senior Stylist H-D, který byl hlavním designérem modelu Iron 883. "Je rychlý a obratný a pobízí jezdce podržet plyn. Ježděním může získat nějaké oděrky či škrábance. Tohle v továrně nezvládneme. To je výsadou majitele a stává se součástí příběhu každého motocyklu,” vysvětluje Dais.

Model Forty-Eight vypadá pořádně drsně díky velké přední pneumatice. Klasická „buráková“ nádrž o objemu 7,9 litrů dotváří úzký sportovní profil a useknuté blatníky odkrývají pneumatiku. Vyvážený poměr černé barvy a chromu má neočekávaný vizuální dopad.

"Nízká řídítka a dopředu umístěné nožní ovládací prvky posadí jezdce Forty-Eight do agresivní polohy, což jsme doplnili o pořádnou dávku stylu,” říká Ben McGinley, Industrial Designer/Stylist H-D, hlavní designér tohoto projektu. "Velké přední kolo se valí ulicí jako parní válec. Ocelový vzduchový filtr jsme zmenšili a přidali jsme chrom výfukovému systému, což rozhodně přiláká spoustu zvědavých pohledů na motor, který pod palivovou nádrží působí větším dojmem. Tento motocykl bych popsal slovy jako funkční sval,” upřesňuje dále Ben.

Cruisery série S - Fat Boy S a Softail Slim S

Nové S sérii cruiserů z limitované edice nechybí výkon ani pořádná dávka stylu. Fat Boy S a Softail Slim S kombinují jedinečný lak s legendárním motorem Screamin’ Eagle Twin Cam 110, takže právě styl a výkon jsou pro ně samozřejmostí. Tyto motory byly dříve dostupné pouze u touringových modelů Harley-Davidson, dnes však díky motoru High Output Twin Cam 103™ získají vyšší výkon všechny modely Softail, což z nich dělá nejvýkonnější cruiserovou řadu v historii Harley-Davidson.

Oba cruisery z limitované edice, plné temného stylu a ještě hrozivějšího vzhledu, který jen doplňuje jejich maskulinní postoj. Softail Slim S je dostupný v novém provedení Olive Gold Denim v army stylu, který vzdává hold poválečnému období a garážovým bobberům té doby.

Nové brzdy pro Street 750

Hbitý a obratný Harley-Davidson Street 750 vynikne zvláště při jízdě po přeplněných ulicích velkoměsta, kde jim nebude chybět potřebná jízdní jistota. Tu si model získal díky novému přednímu a zadnímu brzdovému systému.



Videa

Instagram




Motodenik.cz

© 2010-2019 motodenik.cz, Pointera Solutions s.r.o., supported by AmbitionPro, s.r.o.