fotka

Honda přichází s druhou generací MSX 125

  • vydáno: 18.2.2016
  • autor: TZ Honda

O tom, že s amlou MSX je fakt sranda jsme se přesvědčili na vlastní kůži. Přesvědčila se o tom i Honda a přichází s druhou generací populárního minibiku, s především podstatně modernějším designem.

MSX125 navazuje na dlouhou tradici zábavných a atraktivních malých motocyklů Honda pro volný čas. Tu v roce 1963 odstartoval původní model Monkey, po kterém následovaly Dax a Ape.

Nepřehlédněte! : Honda MSX 125 vs. Suzuki Hayabusa: http://motodenik.cz/clanek/1319-zlute-silenstvi-suzuki-gsx-r1300.html

Od svého představení v roce 2013 si model MSX125 získal celosvětovou oblibu a do současnosti se jej prodalo přes 300 000 kusů. Jeho mimořádně úsporný vzduchem chlazený 125cm3 motor, výstřední vzhled a skvělá ovladatelnost přitahují držitele řidičského oprávnění A1, pravidelné uživatele kladoucí důraz na ekonomiku provozu, majitele obytných automobilů i rekreační jezdce. Oblibu si získal také jako skvělý paddock stroj pro závodní týmy.

Rozsáhlá modernizace pro rok 2016 přinesla modelu MSX125 nové ostřejší rysy a charakter strojů kategorie „mini-streetfighter“. Nová palivová nádrž a boční panely společně vytvářejí čistý a vyhraněný vzhled. Nový vertikálně uspořádaný LED světlomet dodává MSX výraznou a ultra-moderní tvář. Výraznější nový vzhled pak dotváří kompaktní vysoká záď (s LED světlem), vyšší sedlo spolujezdce a krátký výfuk pod sedlem.

Zábavný, snadno ovladatelný, přizpůsobitelný a s ještě výraznějším charakterem – nový model MSX125 se u dealerů v celé Evropě objeví do léta 2016.

Video

Technické údaje

MOTOR

 

Typ

2ventilový vzduchem chlazený jednoválec

Zdvihový objem

124,9 cm3

Vrtání ´ zdvih

52,4 mm x 57,9 mm

Kompresní poměr

9,3:1

Maximální výkon

7,2 kW při 7 000 ot./min.

Max. točivý moment

10,9 Nm při 5 500 ot./min.

Olejová náplň

1,1 litru

PALIVOVÝ SYSTÉM

 

Karburace

PGM FI

Objem palivové nádrže

5,5 litru

Spotřeba paliva

1,52 l/100 km*

ELEKTRICKÁ SOUSTAVA

 

Startér

elektrický

Kapacita baterie

12 V, 3,5 Ah

Výkon alternátoru

160 W / 5 000 ot./min.

HNACÍ ÚSTROJÍ

 

Typ spojky

Lamelová, mokrá

Typ převodovky

4rychlostní

Stálý převod

Řetěz

RÁM

 

Typ

Jednopáteřní ocelový rám

 

 

PODVOZEK

 

Rozměry (D´Š´V)

1760 mm x 755 mm x 1010 mm

Rozvor kol

1200 mm

Úhel přední vidlice

25⁰

Závlek

81 mm

Výška sedla

765 mm

Světlá výška

160 mm

Pohotovostní hmotnost

101,7 kg

Poloměr otáčení

1,9 metru

ZAVĚŠENÍ KOL

 

Typ vpředu

Přední vidlice inverzní, 31 mm

Typ vzadu

Jeden tlumič, kyvné rameno ze čtvercových ocelových profilů

KOLA

 

Typ vpředu

Z lehké slitiny, Y-paprsky

Typ vzadu

Z lehké slitiny, Y-paprsky

Velikost ráfku Přední

MT 2,5 -12

Velikost ráfku Zadní

MT 2,5 -12

Pneumatika vpředu

120/70-12

Pneumatika vzadu

130/70-12

BRZDY

 

Typ vpředu

Jednoduchá, 220 mm kotouč s hydraulickým dvoupístovým brzdovým třmenem

Typ vzadu

Jednoduchá, 190 mm kotouč s hydraulickým jednopístovým brzdovým třmenem

PŘÍSTROJE A ELEKTRICKÉ SYSTÉMY

 

Přístrojový panel

Digitální LCD přístrojový panel s ukazatelem rychlosti, dvěma denními počítadly, ukazatelem stavu paliva a hodinami.

Světlomet

LED světlomet a zadní světlo

Copyright © 2010-2016 motodenik.cz