Yamaha ukázala X-MAX 300

Filip Tichý, foto: Yamaha press 19.10.2016

fotka

Vyšší výkon a nižší spotřeba než předchozí X-Max 250, navíc plní Euro 4, to je nové "tříkilo" se spoustou dalších. Design navíc zase o něco víc připomíná T-Maxe, zvětšil se podsedlový prostor a objevují se i další luxusní prvky jako bezklíčové zapalování. Poprvé se ukáže na výstavě v Miláně, kde už také budeme znát prodejní cenu.

Nový X-Max má přepracovaný rám a jezdí na kombinaci kol 15 palců vepředu a 14 palců vzadu. Už ve standardu dostane ABS, jak vyžadují nejnovější evropské směrnice, a dokonce i kontrolu trakce.

Moderní dobu prozrazují i dva LEDkové světlomety ve stylu T-Maxe a diodové dálkové světlo uprostřed. Také přístrojovka navazuje na sportovní pojetí T-Maxe a obsahuje dva analogové budíky analog s tachometrem a otáčkoměrem. Uprostřed je pak palubní počítač se základními informacemi.

Hodně zajímavou funkcí je bezklíčové zapalování, které se v této střední třídě maxiskútrů objevuje vůbec poprvé. Klíč stačí mít v kapse a X-MAX 300 se po nasednutí a stisknutí tlačítka sám probudí k životu. Hodně praktický doplněk pro skútry, na kterých lidé často zastavují a odbíhají si zařídit záležitosti po městě.

 reklama

Videa

Instagram




Motodenik.cz

© 2010-2019 motodenik.cz, Pointera Solutions s.r.o., supported by AmbitionPro, s.r.o.