Yamaha připravuje cesťák FZ250

Filip Tichý 28.8.2017

fotka

Jednoválcový cesťák s výkonem 21 koní vypadá docela zajímavě, bohužel se představil pouze pro indický trh. Právě Indie letos trumfla Čínu a stala se největším motocyklový výrobce a zároveň i motocyklovým trhem na světě. A to dokonce platí i v kategorii „velkých“ motocyklů nad 250 ccm.

Jednoválcová dvěstěpadesátka si v Asii očividně nemusí dělat hlavu s emisními předpisy, zvládá solidní výkon 21 koní při 8000 ot/min a s celkovou provozní hmotností 154 půjde o hravý stroj. Přitom má i v příplatkové nabídce i možnost výbavy se systémem ABS, což ještě před rokem rozhodně v Indii nebylo obvyklé. To samé platí pro LED přední světla a LCD přístrojovku.

Průměrný indický zákazník pomalu zvyšuje nároky a těží z toho, že si zde evropské značky jako KTM, Triumph či BMW otevírají výrobní pobočky a tak stoupá renové indických motocyklů i všude po světě. Koncern Bajaj už vyrábí indické verze KTM Duke 390, BMW má úspěch s řadou G310 a podle řady náznaků chystá naháče a endurko doplnit i o malý kapotovaný sporťák. Zároveň na světě stoupá zájem o fenomén zvaný Royal Enfield a jeho Himalayan připravovaný ve verzi Euro4.

Blíží se časy, kdy budeme se závistí pozorovat zahraniční trhy a doufat, že alespoň některé z krásných nových modelů budou připraveny i ve verzi pro evropské trhy?

 reklama /*
*/

Videa

Instagram

Motodenik.cz

© 2010-2017 motodenik.cz, Pointera Solutions s.r.o.