Triumph Bonneville Speedmaster následuje Bobbera

Filip Tichý, foto: Triumph 4.10.2017

fotka

Vloni představený Bobber zaznamenal takový úspěch, že jej Triumph využil jako základ pro další model Bonneville Speedmaster. Proti němu ale má navíc mnohem víc, než jen přidané druhé sedlo.

Triumph následuje příkladu H-D a pomalu opouští od bočních tlumičů. Vloni představený Bobber krásně ukázal, že retro lze udělat i s ukrytým odpružením, které se navenek tváří jako hardtail. Když si vedle sebe dáme předchozí model Speemaster 900 a nový Bonneville Speedmaster, je vidět, že výrpobce z předchozího modelu nepoužil prakticky nic.

Vzhledem k návaznosti na Bobber má význam se podívat, co vše je na Speedmastru jinak. Kromě jiného zpracování zadního rámu a dvoumístného sedla jsou to 16palcová kola a také dvoukotoučové brzdy Brembo na předním kole.

Hodně+ odlišný je i přední LEDkový reflektor s denním svícením, ale také jiná řídítka. Motor je shodný dvouválec High Torque, který se od ostatních modelů řady Bonneville liší jiným naladěním na 106 Nm točivého momentu a 77 koní maximálního výkonu. Nádrž se zvětšila na 12 litrů.

Nový model je cestovně zaměřený a nabídne volbu jízdních režimů (Road a Rain), kontrolu trakce i tempomat. A k tomu více než 130 položek originálních doplňků od plexištítů, sedel či brašen…

 reklama

Videa

Instagram

 reklama

Motodenik.cz

© 2010-2017 motodenik.cz, Pointera Solutions s.r.o.