Dvouválcové klony Loncin HR7 500 a DS8 700

Filip Tichý, foto: Loncin 9.10.2017

fotka

Čínská značka Loncin raketově roste a představuje stále vyšší kubatury. Za vzor si vzala Hondu a BMW a s téměř identickými motory využívá i „evropsko-japonský“ design. Co nabídnou modely HR7 a DS8?

Malý naháč HR7 používá dvouválec Loncin 500 ccm, který jako by z oka vypadl (vlastně spíš z rýsovacího stolu) půllitrovému jednoválci Honda CB500F. Motocykl představený na čínské výstavě CIMA se ukáže již za měsíc i v evropské verzi na italské výstavě EICMA.

Řadový dvouválec 471 ccm naladěný na maximální výkon 47 koní a točivý moment 44 Nm bude splňovat podmínky pro držitele řidičského oprávnění A2. A není překvapením, že úplně identické hodnoty má i výše zmiňovaná Honda CB500F. Z tiskových zpráv zatím není jasné, zda jde o okopírovaný motor, nebo o licenční výrobu povolenou značkou Honda.

Design a rám také připomínají Hondu, ovšem návrháři dostali ještě volnější ruku a výsledkem je zajímavá kombinace japonského a italského designu. Litá kyvná vidlice dokonce předstihuje jednoduchou vidlici Hondy, to platí i pro obrácenou přední vidlici upside-down. Další podrobnosti o dostupnosti, výbavě a plnění emisních předpisů přineseme z výstavy EICMA.

Loncin DS8 700

Cestovní enduro Loncin je překvapivě jednoválec, tentokrát jde o motor 652 ccm používaný před pár lety v modelech BMW G650GS nebo třeba Husqvarna TR650. To je logická volba, protože továrna Loncin před pár lety pro BMW tyto motory vyráběla.

Design DS8 prozrazuje podobný designérský styl jako u výše zmíněného HR7 a zaujme hodně odvážným prohnutým světlometem. Protože se řadí k cestovním endurům, samozřejmě nesmí chybět plastový „zobák“ nad blatníkem. Jak je v dnešní době trendem, o přístrojové vybavení se postará jeden velký displej.

Na trubkový rám navazuje přední vidlice USD, na snímcích je vidět i ABS a některé prvky povinné výbavy pro evropské modely. Motor je naladěný na 50 koní a ručička váhy by se měla zastavit na rysce 198 kg.



Videa

Instagram

Motodenik.cz

© 2010-2017 motodenik.cz, Pointera Solutions s.r.o.