Kawasaki Z900RS odhalena

Filip Tichý, foto: Kawasaki 26.10.2017

fotka

Krásné retro vycházející s podstatně upravené řady Z900 představuje myšlenku modelu kdysi slavného Z1 z orku 1970 upravenou do jednadvacátého století. Jak vypadá novodobé retro?

Kawasaki k novému modelu přistoupila ve velkém stylu a místo jednoduché stylistické úpravy modelu Z900 s retro plasty, jak naznačovaly některé první neoficiální zprávy, představila úplně nový model s podstatně předělaným motorem i rámem. A hlavně s atraktivním uhlazeným designem, který kombinuje Led technologie a historické tvary.

Na jezdce čeká klasická přístrojovka s dvěma analogovými budíky, retro vzhled podporují napodobeniny i chladicích žeber na vodou chlazeném motoru nebo krátký výfuk. Naopak obrácená přední vidlice s plnými možnostmi nastavení převzaté z Z900 a litá ukazují na moderní dobu a poslední technologie.

Řadový čtyřválec o objemu 948 ccm má jiné vačky i elektroniku, takže nabídne jiný charakter záběru ve středním pásmu otáček. Maximální výkon se snížil na hodnotu 110 koní (Z900 nabízí 125 koní), bohužel se značně snížil i krouťák z 98 na 73 Nm, ale podle slov výrobce se síla přesunula hlavně do spodního pásma pod 7000 otáček. Jiná je i převodovka s kratší jedničkou pro jistější rozjezdy a delší šestkou pro dálniční přejezdy v nižších otáčkách.

Trubkový rám je přepracovaný za účelem dosažení jiné siluety bez zvednuté zadní podlesdlové části a výsledkem je uvolněnější posaz a pohodovější svezení v dobovém stylu. Kawasaki Z900RS také dostane radiální brzdy a kontrolu trakce po vzoru Z900. Systém kontrol trakce nabídne dva režimy, jeden sportovnější, druhý cestovní

Promo video

 reklama /*
*/

Videa

Instagram

Motodenik.cz

© 2010-2017 motodenik.cz, Pointera Solutions s.r.o.