Honda 2018 z Milána, Neo Sports Café CB1000R a další novinky

Filip Tichý, foto: Jan Altner 7.11.2017

fotka

Kromě již dříve odhaleného GoldWingu byla hlavním hitem dnešní tiskovky hlavně nová řada naháčů, s hodně výrazným litrovým nástupcem CB1000R ve stylu ‘Neo Sports Café’. K němu přibyly dva podobně laděné stroje v kubaturách 300 a 125 ccm, dalšími hity večera byla inovovaná Afrika Twin a X-ADV, ale také její ostřejší verze Nová verze Africa Twin ‘Adventure Sports’.

Honda CB1000R

Naháč CB1000R vypadá hodně odvážně, spíš jako futuristický koncept, než sériová motorka. Kombinuje v sobě sportovní naháč s inspirací café-racery a výsledkem je hodně zajímavý stroj. V útrobách skrývá litrový řadový čtyřválec převzatý z předchozí verze superbiku Fireblade. Motor má nejnovější elektroniku a s novou elektronicky ovládanou škrticí klapkou nabízí tři úrovně výkonu, brzdění motorem a nastavitelnou kontrolu trakce. Maximální výkon se vyšplhal na hodnotu 107 kW při 10 500 ot./min, točivý moment je 104 Nm při 8 250 ot./min.

Honda CB125R a CB300R

Podobně odvážný moderní vzhled sdílejí také dva stroje určené pro začátečníky. Ty kromě lákavého designu potěší hlavně nízkou hmotností a snadnou ovladatelností. K tomu přispěje obrácená přední vidlice i radiální 4pístové brzdiče, které jinak najdeme spíš u vyšších kategorií.

Vylepšená Africa Twin dostává a ‘Adventure Sports’

Nová verze CRF1000L Africa Twin s názvem ‘Adventure Sports’ má vylepšenou výbavu pro dlouhé cesty. Palivová nádrž je o 5,4 litru větší než u modelu CRF1000L Africa Twin, stroj se vyznačuje delším zdvihem odpružení, vyšší pozicí jezdce i světlou výškou, nabízí vyhřívané rukojeti, velký kryt motoru a zvětšenou kapotáž s ochranným rámem. Zároveň sdílí všechna vylepšení, která byla provedena u standardní verze Africa Twin, mezi něž patří elektronicky řízená škrticí klapka se čtyřmi jízdními režimy, rozšířené parametry systému nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control či inovované sání a výfuk pro lepší odezvu ve středních otáčkách.

Inovovaná Honda X-ADV

Po útoku na trh v roce 2017, kdy se během prvních měsíců prodalo téměř 10 000 kusů tohoto modelu, vstupuje „motocyklové SUV“ značky Honda do roku 2018 s vylepšenými terénními schopnostmi. Doplnění systémem nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control s více úrovněmi a tlačítkem „G“ pro strmější řazení zlepší výkony stroje v situacích, kdy končí asfalt a začínají nezpevněné cesty.

Honda GL1800 Gold Wing

O novém golďasu už jsme psali v samostatném článku, ovšem setkání naživo a první osahání na pódiu je něco úžasného. Koráb na dvou kolech má o hodně ostřejší a sportovnější výraz a zavěšení předního kola se dvěma příčnými rameny a jednostranným kyvným ramenem Pro-Arm vypadá hodně zajímavě. Gold Wing zůstává jedinečný hlavně svým šestiválcem, ale třeba i tím, že jediným motocyklem, jenž ve své výbavě nabízí volitelný airbag. K dispozici bude také zcela nová třetí generace unikátní dvouspojkové převodovky Honda Dual Clutch Transmission se sedmi rychlostními stupni.

Kocept Honda Monkey

Kromě 125cm3 horizontálního jednoválcového motoru přichází koncept Monkey 125 s moderní výbavou, jako jsou LED světla, inteligentní klíč Smart Key, inverzní vidlice či digitální přístrojový panel, jež jsou osazeny na nezaměnitelné a oblíbené platformě Monkey.

Koncept Super Cub 125C

Super Cub 125C je druhý koncept, jenž navazuje na povědomou klasiku. Vzhledem k tomu, že minulý měsíc bylo dosaženo nepřekonatelného milníku 100 miliónů prodaných kusů, představuje tento koncept nový odstavec v 59leté historii jména Super Cub.

 reklama /*
*/

Videa

Instagram

Motodenik.cz

© 2010-2017 motodenik.cz, Pointera Solutions s.r.o.