fotka

Honda z Milána - 7 nových a 6 inovovaných modelů

  • vydáno: 8.11.2011
  • autor: FilipT, Matěj Oliva

Honda na novinářské akci v předvečer výstavy představila doslova smršť novinek a dokázala, že si mezi japonskými značkami stále drží pořádný náskok. Nové modely cestovního maxiendura Honda Crosstourer a křížence mezi motorkou a maxiskútrem Honda Integra už jsme v základních rysech znali z loňských konceptů, ovšem naháč Honda NC700S a crossover Honda NC700S s možností dvouspojkové převodovky s automatickým řazením jsou zbrusu novou novinkou.

Honda Integra: .a další nové skútry http://skutrmania.cz/clanek/229-eicma-milano-honda.html

Honda Crosstourer

Sportovně laděné cestovní maxienduro s motorem V4 o objemu 1237 ccm se netají pohodlným sedlem, vzpřímenou polohou posádky a jasnými cestovními ambicemi, zároveň ale pod kapotou skrývá mohutný čtyřválec do V s maximálním výkonem 127 koní doplněný kontrolou trakce. Ta bude docela na místě, protože Crosstourer vzadu nemá žádný obrovský balón jako třeba Multistrada, ale jezdí kombinaci 110/80-R19 vepředu a 150/70-R17 vzadu.

A k tomu to celé vyráží na cesty na drátových pneumatikách a navíc s možností dvouspojkové převodovky DCT a tedy jízdou bez řazení. Tak tohle je kombinace, která vyhoví snad úplně každému? Tedy aspoň všem jezdcům, kteří se nezaleknou provozní hmotnosti 275 kg (s DCT dokonce 285 kg).

Honda NC700S

Stejně jako model Integra přibližuje říši skútrů silničním motocyklům, Honda NC700S na to jde z druhé strany. Je postavená na stejném základě jako Integra a přibližuje klasické naháče směrem ke skútrům. Slibuje mimořádně dostupnou cenu a pohodlné a snadné ovládání s možností výbavy dvouspojkovou převodovkou DCT s automatickou či ruční volbou rychlostí, ale i klasickou šestistupňovou manuální předovkou.

Na trh tak přichází zajímavý dopravní prostředek pro levné a pohodlné dojíždění do práce, který se ovšem o víkendu může změnit na zábavného kamaráda pro rychlou projížďku ve stylu naháčů. Mimořádně nízké těžiště, nízká spotřeba pod 4 L/100km, úložný prostor místo nádrže, to vše doplňuje řadový dvouválec 670 ccm a buď manuální šestistupoňová převodovka nebo DCT. Motor je naladěn na 46 koní a na slušný krouťák 60 Nm. Praktický mix doplňuje kombinovaný brzdový systém C-ABS.

Honda NC700X

Na stejném základě jako NC700S se představila i Honda NC700X, ovšem laděná ve stylu crossover. Naladěná na 51 koní výkonu nabízí podobný design jako loňská osmistovka Honda Crosrunner, ovšem za podstatně dostupnější cenu i nižší provozní náklady. Charakteru crossover odpovídají i vyšší zdvihy, které jsou oproti 120mm u modelu S zvýšené na 153mm vepředu a 150 mm vzadu.

Ostatní novinky a inovace

Kromě nových skútrů, o kterých se dočtete na našem skútrařském webu Skutrmania.cz, včera Honda ukázala i řadu inovací. O faceliftu a vylepšení Hondy GL1800 Gold Wing jsme již psali, to samé platí o nové Hondě CBR1000RR Fireblade 2012. Zajímavé inovace ale prodělala i Honda VFR1200F s novou vypínatelnou kontrolou trakce a řada cross Honda CRF450R, CRF250R a CRF150R. O všech modelech se podrobněji rozepíšeme v následujících týdnech.

Copyright © 2010-2016 motodenik.cz