Nová Honda VFR 1200 odhalena!

Marek Nový 8.10.2009

fotka

Letos není tajemnější a očekávanější motorky než nástupce cestovatelské ikony Hondy VFR 1200. Designový exces ne nepodobný BMW nabitý japonskou technologií!

Dlouho už na webu www.feelv4.com běželo odpočítávání do spuštění nového webu a představení největší novinky z Japonských ostrovů. Teď je všechno venku, mé pocity jsou směsí úcty vyvolané obrovskou kampaní, zvědavosti, co se skrývá pod rudými kapotami a zklamání z designu, který zapadá spíše do hvězdných válek, konec konců Lukovi by VFR slušelo.








Nechme ale hodnocení designu na každém a pojďme se podívat, co se ve VFR skrývá. Nejzajímavější je pochopitelně motor. Ve VFR nemůže být nic jiného než V4 o objemu hned 1200 ccm a výkonu 175 koní! Strčí tak do kapsy Hayabusu, K 1300 i vše ostatní, co se mu postaví do cesty. Motor roztáčí poloautomatickou převodovku se dvěma spojkami - pro první tři rychlosti je tam jedna a pro další tři druhá. Zadní kolo je poháněno kardanem a celou tuhle hru technologie brzdí propojený brzdový systém s ABS. Nemůže chybět ani antihopingová spojka. Točivý moment motoru je 115 Nm. Celý stroj pak váží 267 kg, to není úplně málo.



V nabídce je hned od začátku sada tří kufrů a deflektor na plexi, následovat bude předpokládám mnoho dalšího příslušenství, jak už se na cestovní stroj sluší. Cena zatím bohužel není známa, ale dá se očekávat na úrovni BMW K 1300 GT, nebo FJR 1300. Těmto dvěma strojům bude také asi nejvíce zatápět. Otázkou je, kdy Honda přijde s novým Pan Europanem. Nechme se tedy překvapit.





Další články z rubriky:

     reklama

    Videa

    Instagram

    
    

    Motodenik.cz

    © 2010-2018 motodenik.cz, Pointera Solutions s.r.o.