Matěj Smrž ukončil předčasně letošní sezónu

Jiří Mikšík 8.9.2013 zdroj: Libor Bedřich, Friedrich Weisse

fotka

Českému superbikovému pilotovi Matěji Smržovi štěstí rozhodně nepřeje. Kvůli zranění neodstartoval do 2. jízdy šampionátu IDM na Sachsenringu - v té první dojel jako 13. - a naopak se rozhodl tuto sezónu předčasně ukončit a podrobit se operaci: "Paradoxně dnes všechno začalo dobře. Už ve Warm Upu jsem dokázal jet celkem rychle a na to se mi podařilo navázat v prvním závodě. Úvod se mi docela povedl a jezdil jsem na sedmém místě. Po dvou kolech byl ale závod kvůli oleji na trati zastaven a čekal nás restart. Ten se mi povedl ještě líp a byl sem hned za vedoucí skupinou s Bauerem, Neukirchnerem, Reiterbergerem a Cudlinem. I když jsem se necítil úplně nejlíp, tak jsem jim docela stačil. Jenže pak to přišlo.. To, že mi zase odejde pravé zápěstí, jsem čekal. Ale že to bude už po zhruba pěti kolech a hlavně, že to bude tak hrozný, to jsem vážně nečekal.. Tentokrát jsem ztratil cit absolutně a ke všemu mě začali pořádně bolet prsty. V podstatě se dá říct, že jsem prostě nemohl ovládat motorku. Bylo to tak špatný, že jsem hodně uvažoval o tom, jestli bych radši neměl zajet do boxů. Pak mi ukázali, že zbývají tři kola a já se rozhodl, že to už zkusím nějak dojet. Strašně jsem se propadal a nakonec jsem skončil asi třináctý. Následovala náročná debata s týmem, po které padlo rozhodnutí, že zbytek této sezony už neodjedu a půjdu s tím zápěstím na operaci. Strašně mě to mrzí, ale závodit se takhle opravdu nedá a jelikož vůbec nevím, kolik času zabere rekonvalescence, tak je to asi s přihlédnutím k další sezoně nejlepší řešení. V týmu všichni souhlasili a naopak někteří mě k tomu už nabádali dřív. Kdybych mohl jen trochu pomýšlet na normální závodění, tak bych se samozřejmě ještě pokusil s postavením v šampionátu něco udělat. To ale bohužel není možné. Teď se bude řešit, kde podstoupím vyšetření a následný zákrok.

Chci strašně moc poděkovat všem, kteří mne doteď jakkoliv podporovali a hlavně musím poděkovat týmu, který mi byl ve všech situacích velkou oporou. Měl jsem prostě štěstí na skvělou partu lidí, která se mě snaží podržet i teď. Jako vždycky Vás budu o všem pravidelně informovat, ale zatím toho sám moc nevím. Ještě jednou díky všem!", píše na svém webu český motocyklový závodník Matěj Smrž.

SUPERBIKE*IDM 2013 - Sachsenring, závod 1

01- Martin Bauer – 3C Racing Team – Ducati 1199 Panigale – 16 kol za 22’49.834
02- Markus Reiterberger – Van Zon Remeha BMW – BMW S1000RR – + 0.168
03- Michael Ranseder – Honda Holzhauer Racing Promotion – Honda CBR 1000RR – + 1.025
04- Damian Cudlin – RAC Racing BMW – BMW S1000RR – + 10.535
05- Freddy Foray – Honda Holzhauer Racing Promotion – Honda CBR 1000RR – + 12.023
06- Bastien Mackels – Van Zon alpha Technik BMW by Herpigny – BMW S1000RR – + 15.069 (SST)
07- Stefan Nebel – Wilbers BMW Racing – BMW HP4 – + 19.397
08- Arie Vos – Van Zon alpha Technik BMW by Herpigny – BMW S1000RR – + 19.602
09- Kevin Valk – RAC Racing BMW – BMW S1000RR – + 19.779
10- Gareth Jones – Yamaha Motor Deutschland by Monster Energy – Yamaha YZF R1 – + 19.985
11- Dominik Vincon – BMW Stilgenbauer – BMW S1000RR – + 20.403 (SST)
12- Roland Resch – RRRR Suzuki Racing Team – Suzuki GSX-R 1000 – + 24.167
13- Matěj Smrž – Yamaha Motor Deutschland by Monster Energy – Yamaha YZF R1 – + 28.330
14- Marc Buchner – HPC Power Suzuki Racing – Suzuki GSX-R 1000 – + 48.801
15- Didier Grams – ADAC Sachsen – BMW S1000RR – + 50.070 (SST)
16- Daniel Sutter – Kawasaki Schnock Team Shell Advance – Kawasaki ZX-10R – + 51.683 (SST)
17- Peter Preussler – AGR Preussler Racing Team – BMW S1000RR – + 1’01.603
18- Alex Phillis – Weber Diener Racing Team – Kawasaki ZX-10R – + 1’01.847 (SST)
19- Christoph Kasberger – Kasirace77 – Kawasaki ZX-10R – + 1’10.840 (SST)

SUPERBIKE*IDM 2013 - Sachsenring, závod 2

01- Max Neukirchner – MR Racing – Ducati 1199 Panigale – 16 kol za 22’42.493 (SST)
02- Martin Bauer – 3C Racing Team – Ducati 1199 Panigale – + 2.515
03- Markus Reiterberger – Van Zon Remeha BMW – BMW S1000RR – + 10.614
04- Michael Ranseder – Honda Holzhauer Racing Promotion – Honda CBR 1000RR – + 10.960
05- Freddy Foray – Honda Holzhauer Racing Promotion – Honda CBR 1000RR – + 13.670
06- Gareth Jones – Yamaha Motor Deutschland by Monster Energy – Yamaha YZF R1 – + 24.882
07- Arie Vos – Van Zon alpha Technik BMW by Herpigny – BMW S1000RR – + 24.892
08- Roland Resch – RRRR Suzuki Racing Team – Suzuki GSX-R 1000 – + 25.048
09- Lucy Glockner – Wilbers BMW Racing – BMW HP4 – + 36.140
10- Dominik Vincon – BMW Stilgenbauer – BMW S1000RR – + 36.255 (SST)
11- Daniel Sutter – Kawasaki Schnock Team Shell Advance – Kawasaki ZX-10R – + 48.946 (SST)
12- Bastien Mackels – Van Zon alpha Technik BMW by Herpigny – BMW S1000RR – + 59.728 (SST)
13- Alex Phillis – Weber Diener Racing Team – Kawasaki ZX-10R – + 1’04.796 (SST)
14- Marc Buchner – HPC Power Suzuki Racing – Suzuki GSX-R 1000 – + 1’07.068
15- Kevin Valk – RAC Racing BMW – BMW S1000RR – + 1’13.323
16- Christoph Kasberger – Kasirace77 – Kawasaki ZX-10R – + 1’18.150 (SST)

 

Další články z rubriky:

     reklama /*
    */

    Videa

    Instagram

    Motodenik.cz

    © 2010-2017 motodenik.cz, Pointera Solutions s.r.o.